Wanneer je een klacht hebt over het handelen van een Garantiemakelaar, dien je in eerste instantie de klacht schriftelijk (per e-mail of per post) bij de makelaar neer te leggen. Het kantoor zal samen met jou naar een oplossing zoeken. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kun je de klacht schriftelijk (per e-mail of per post) neerleggen bij de Garantiemakelaars Nederland. Correspondentie kun je richten aan:
- info@lbhuizenbv55.com
- LB Huizen bv De Pinckart 27 5674 CB Nuenen
Garantiemakelaars Nederland is geen partij in geschillen tussen kantoren en hun klanten. Wij treden op als intermediair om samen met het kantoor en de klant naar een oplossing te zoeken. Na ontvangst van de klacht zullen wij binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen. Hierin zullen wij meedelen of we de klacht wel of niet in behandeling kunnen nemen. Wij streven er naar de klacht binnen 4 weken op te lossen.
Uiteraard kun je met de klacht ook terecht bij de NVM Consumentenvoorlichting.
De NVM Consumentenvoorlichting is van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 030-6085185.
Correspondentie kun je richten aan:
Afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 2222 3430 DC NIEUWEGEIN
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.